Předpisy obchodu

Pravidla internetového obchodu ze dne 23.03.2022, poslední aktualizace 16.10.2024

určující mimo jiné podmínky uzavírání smluv prostřednictvím Obchodu, obsahující nejdůležitější informace o Prodávajícím, Obchodu a právech Spotřebitele.

OBSAH
Oddíl 1 Definice
Oddíl 2 Kontaktní údaje prodejce
Oddíl 3 Technické požadavky
Oddíl 4 Nákupy v obchodě
Oddíl 5 Platby
Oddíl 6 Plnění objednávek
Oddíl 7 Právo na odstoupení od smlouvy
Oddíl 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
Oddíl 9 Reklamace
Oddíl 10 Osobní údaje
Oddíl 11 omezení
Oddíl 12 Ustanovení platná pro Kupující, kteří nejsou Spotřebiteli
1 Dodatek: Vzorec formuláře výplaty

ODDÍL 1 DEFINICE

Účet – bezplatná funkce Obchodu (internetová služba), upravená samostatnými podmínkami, umožňující Zákazníkovi registraci vlastního individuálního účtu v Obchodě.
Pracovní dny – od pondělí do pátku s výjimkou státem uznaných dnů volna v Polsku.
Kupující – každý subjekt, který provádí nákupy v Obchodě a má místo obvyklého pobytu na území Evropské unie.
spotřebitel – každá fyzická osoba, která nakupuje v Obchodě za účelem nesouvisejícím s obchodní, podnikatelskou, řemeslnou nebo profesní činností.
Směrnice – Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/771 ze dne 20. května 2019 o některých aspektech smluv o prodeji zboží, měnící nařízení (EU) 2017/2394 a směrnici 2009/22/ES a zrušující směrnici 1999/44/ES.
Prodávající – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikatel provozující podnikatelskou činnost pod firmou BM ALBIN POPŁAWSKI, zapsaný v Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti vedeném ministrem odpovědným za hospodářství a vedení Centrálního registru a informací o podnikatelské činnosti, identifikační číslo DPH Evropské unie PL9261565906, číslo REGON 080219259, ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko.
Obchod – michaelserge.pl – internetový obchod provozovaný Prodávajícím na adrese https://michaelserge.pl určený pro Kupující.
Pravidla – tato Pravidla.

SEKCE 2 KONTAKTNÍ ÚDAJE PRODÁVAJÍCÍHO

Nejúčinnější metodou kontaktu s námi je CHAT on-line.

Telefonní tým zákaznického servisu je k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 17:00 středoevropského času.

Prodej, dotazy ohledně produktů:

Polsko bezplatná linka

+48 800003282

nebo +48 222304295

"Vrátky, reklamace prosíme posílat VÝHRADNĚ na adresu:"
Michael Serge BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Góra 66-004 Polsko
Telefon: + 48 688383500

Kontaktní e-mail: shop@michaelserge.com

Další telefonní čísla a podpora:
Republika Česká, Praha +42 0234280702
Spojené státy, Miami +17867558172
Kanada, Toronto +16478466300

Anglie, Londýn: +44 2045772996

Registrační údaje Polsko:
MICHAELSERGE BM
NIP: PL9261565906
Evropa - Polsko
Ulice Suché 172
66-004 Zielona Gora

Naše kanceláře:
Suchá 172
Zielona Góra, 66-004
Polsko

275 Nová severní cesta
Apartmán Islington 1618
Londýn, N1 7AA

Přes Boezio 6
Řím, 00193
Itálie

Nauschgasse 4/3/2
Vídeň, WI 1220
Rakousko

Pohanka 10
Hoofddorp, Severní Holandsko 2131 PZ
Nizozemí

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Švýcarsko

ORCA – Ulice Gil-Vernet 54/55
Stěny 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Španělsko

1000 Brickell Avenue
Jste 715
Miami, FL 33131
Spojené státy

329 Howe Street
Vancouver, pne V6C3N2
máte

Základní tarif telekomunikačního operátora používaný Kupujícím se vztahuje na telefonní hovory uskutečněné Kupujícím. Prodávající upozorňuje, že náklady na mezinárodní hovory mohou být vyšší než náklady na domácí hovory – v závislosti na tarifu přijatém operátorem Kupujícího.

SEKCE 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY

  1. Zařízení s přístupem k Internetu a webovým prohlížečem podporující:
    • cookies
    • JavaScript
    je nezbytné pro správné fungování Obchodu.
  2. K provedení objednávky v obchodě je kromě požadavků uvedených v odst. 1 vyžadován aktivní e-mailový účet.

KAPITOLA 4 NÁKUP V OBCHODĚ

  1. Ceny produktů uvedené v obchodě jsou cenami celkovými.
  2. Celková cena zobrazená v obchodě zahrnuje: cenu produktu a náklady na dopravu – pokud se to týká.
  3. Kupující nejprve přidá vybraný produkt do košíku obchodu.
  4. Následně Kupující vybírá způsob dodání a platby dostupný v Obchodě, a také uvádí veškeré údaje nezbytné k realizaci objednávky.
  5. Objednávka je učiněna okamžikem potvrzení jejího obsahu Kupujícím a akceptace Pravidel.
  6. Podání objednávky je rovnoznačné s uzavřením smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
  7. Kupující se může zaregistrovat v Obchodě, tj. založit si v Obchodě Účet, nebo provádět nákupy bez registrace, přičemž při každé případné objednávce uvede své údaje.

ODDÍL 5 PLATBY

  1. S výhradou odst. 2 jsou v Obchodě k dispozici následující způsoby platby:
    1. běžný převod na bankovní účet Prodávajícího;
    2. platební kartou:
      • Vízum
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • Elektronická karta MasterCard
      • Maestro
    3. platební platforma:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
      • Podívejte
      • Převody 24
    4. za dobírku, tj. kartou nebo hotovostí při dodání zboží Kupujícímu.
  2. Další informace o způsobech platby naleznete v příslušné záložce v Obchodě, včetně informací o možnosti využití jednotlivých prostředků v závislosti na zemi Kupujícího.
  3. V případě, že Kupující zvolí platbu za objednávku předem, je nutné provést platbu do 7 Pracovních Dnů od uzavření smlouvy.
  4. Prodávající prohlašuje, že v případě platebních metod, u nichž se pole pro zadání údajů nezbytných k realizaci platby objeví přímo po zadání objednávky, je platba možná pouze přímo po zadání objednávky.
  5. Při nákupu v obchodě Kupující souhlasí s používáním elektronických faktur prodávajícím. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.

KAPITOLA 6 VYKONÁVÁNÍ OBJEDNÁVEK

  1. Prodávající má povinnost dodat produkt bez vad.
  2. Doba realizace objednávky je uvedena v obchodě.
  3. V případě, že Kupující zvolí platbu za objednávku předem, Prodávající přistoupí k realizaci objednávky po obdržení platby.
  4. V případě, že Kupující objedná více produktů v jedné objednávce, bude objednávka realizována v čase odpovídajícím produktu s nejdelší dobou realizace objednávky.
  5. Kam dodáváme: 
Země Hodnota objednávky Náklady:
Albánie 0,00 - 249,99 € 25 €
Albánie od 250,00 € Uvolnit
Argentina 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentina od 300,00 € Uvolnit
Austrálie 0,00 - 299,99 € 49 €
Austrálie od 300,00 € Uvolnit
Rakousko 0,00 - 49,99 € 5 €
Rakousko od € 50,00 Uvolnit
Belgie 0,00 - 49,99 € 5 €
Belgie od € 50,00 Uvolnit
Brazílie 0,00 - 299,99 € 49 €
Brazílie od 300,00 € Uvolnit
Britské Panenské Ostrovy 0,00 - 299,99 € 49 €
Britské Panenské Ostrovy od 300,00 € Uvolnit
Bulharsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Bulharsko od € 50,00 Uvolnit
máte 0,00 - 299,99 € 49 €
máte od 300,00 € Uvolnit
Chile 0,00 - 299,99 € 49 €
Chile od 300,00 € Uvolnit
Chorvatsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Chorvatsko od € 50,00 Uvolnit
Kypr 0,00 - 249,99 € 25 €
Kypr od 250,00 € Uvolnit
Česká republika 0,00 - 49,99 € 5 €
Česká republika od € 50,00 Uvolnit
Dánsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Dánsko od € 50,00 Uvolnit
Dominikánská republika 0,00 - 299,99 € 49 €
Dominikánská republika od 300,00 € Uvolnit
Egypt 0,00 - 299,99 € 49 €
Egypt od 300,00 € Uvolnit
Estonsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Estonsko od € 50,00 Uvolnit
Finsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Finsko od € 50,00 Uvolnit
Francie 0,00 - 49,99 € 5 €
Francie od € 50,00 Uvolnit
0,00 - 249,99 € 25 €
od 250,00 € Uvolnit
Německo 0,00 - 49,99 € 5 €
Německo od € 50,00 Uvolnit
Gibraltar 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltar od 250,00 € Uvolnit
Velká Británie 0,00 - 249,99 € 25 €
Velká Británie od 250,00 € Uvolnit
Řecko 0,00 - 49,99 € 5 €
Řecko od € 50,00 Uvolnit
Maďarsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Maďarsko od € 50,00 Uvolnit
Island 0,00 - 249,99 € 25 €
Island od 250,00 € Uvolnit
Indie 0,00 - 299,99 € 49 €
Indie od 300,00 € Uvolnit
Irsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Irsko od € 50,00 Uvolnit
Izrael 0,00 - 299,99 € 49 €
Izrael od 300,00 € Uvolnit
Itálie 0,00 - 49,99 € 5 €
Itálie od € 50,00 Uvolnit
Japonsko 0,00 - 299,99 € 49 €
Japonsko od 300,00 € Uvolnit
Kosovo 0,00 - 249,99 € 25 €
Kosovo od 250,00 € Uvolnit
Lichtenštejnsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Lichtenštejnsko od 250,00 € Uvolnit
Litva 0,00 - 49,99 € 5 €
Litva od € 50,00 Uvolnit
Lucembursko 0,00 - 249,99 € 25 €
Lucembursko od 250,00 € Uvolnit
Malta 0,00 - 249,99 € 25 €
Malta od 250,00 € Uvolnit
Mexiko 0,00 - 299,99 € 49 €
Mexiko od 300,00 € Uvolnit
Moldavsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Moldavsko od 250,00 € Uvolnit
Monako 0,00 - 249,99 € 25 €
Monako od 250,00 € Uvolnit
Nizozemí 0,00 - 49,99 € 5 €
Nizozemí od € 50,00 Uvolnit
Nový Zéland 0,00 - 299,99 € 49 €
Nový Zéland od 300,00 € Uvolnit
Severní Makedonie 0,00 - 249,99 € 25 €
Severní Makedonie od 250,00 € Uvolnit
Norsko 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Norsko 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Norsko od 300 € Uvolnit
Filipíny 0,00 - 299,99 € 49 €
Filipíny od 300,00 € Uvolnit
Polsko

0,00 - 149,99 PLN

 

InPost Paczkomat – platba předem: 9,99 Kč
InPost Paczkomat – dobírka: 9,99 Kč

Kurier – platba předem: 12,99 Kč
Kurier – dobírka: 12,99 Kč

Polsko od 150,00 PLN Uvolnit
Portugalsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugalsko od € 50,00 Uvolnit
Rumunsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Rumunsko od € 50,00 Uvolnit
San Marino 0,00 - 249,99 € 25 €
San Marino od 250,00 € Uvolnit
Srbsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Srbsko od 250,00 € Uvolnit
Slovensko 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovensko od € 50,00 Uvolnit
Slovinsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovinsko od € 50,00 Uvolnit
RPA 0,00 - 299,99 € 49 €
RPA od 300,00 € Uvolnit
Španělsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Španělsko od € 50,00 Uvolnit
Švédsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Švédsko od € 50,00 Uvolnit
Švýcarsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Švýcarsko od 250,00 € Uvolnit
Turecko 0,00 - 249,99 € 25 €
Turecko od 250,00 € Uvolnit
Spojené státy 0,00 - 299,99 € 49 €
Spojené státy od 300,00 € Uvolnit
Vietnam 0,00 - 299,99 € 49 €
Vietnam od 300,00 € Uvolnit

 

Produkty zakoupené v obchodě jsou dodávány prostřednictvím kurýrní společnosti.

KAPITOLA 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od této smlouvy ve lhůtě 30 dnů bez udání důvodu, s výhradou odst. 8 Pravidel.
  2. Období odstoupení vyprší po 30 dnech od dne:
    1. v níž spotřebitel vstupuje nebo v níž třetí osoba jiná než dopravce a určená spotřebitelem vstupuje do fyzického držení věci – v případě kupní smlouvy;
    2. v němž spotřebitel nabyl posledního zboží nebo v němž třetí osoba jiná než dopravce a určená spotřebitelem nabyla fyzického držení posledního zboží – v případě smlouvy týkající se více zboží objednaného spotřebitelem v jedné objednávce a dodávaného samostatně.
  3. Aby využil právo na odstoupení od smlouvy, spotřebitel musí informovat prodávajícího, využitím údajů uvedených v odst. 2 pravidel, o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy formou jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou nebo e-mailem).
  4. Spotřebitel může využít přiložený vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné.
  5. K tomu, aby bylo dodrženo lhůty pro odstoupení od smlouvy, stačí, že spotřebitel zašle informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. V případě odstoupení spotřebitele od této smlouvy budou spotřebiteli vráceny všechny platby, které od něj byly přijaty, včetně nákladů na dopravu (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých výběrem spotřebitele jiného typu dopravy než nejlevnějšího typu standardní dopravy nabízené prodávajícím), bez zbytečného odkladu, a v každém případě nejpozději do 30 dnů od dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí spotřebitele odstoupit od této smlouvy.
  2. Prodávající provede takovou refundaci stejným způsobem platby, jaký spotřebitel použil při původní transakci, pokud se spotřebitel výslovně nerozhodne jinak; v každém případě spotřebitel nenese žádné poplatky za takovou refundaci.
  3. Prodávající může zadržet vrácení peněz do doby, než obdrží zboží, nebo dokud spotřebitel nedodá důkaz o odeslání zboží, podle toho, co nastane dříve.
  4. Konzument by měl vrátit zboží nebo je předat Prodávajícímu na adresu: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko bez zbytečného odkladu, a v každém případě nejpozději do 14 dnů od dne, kdy Konzument informoval Prodávajícího o odstoupení od této smlouvy. Termín je dodržen, pokud Konzument vrátí zboží před uplynutím lhůty 14 dnů.
  5. Prodávající nese přímé náklady na vrácení zboží.
  6. "Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než je nezbytné k určení povahy, vlastností a fungování zboží."
  7. Pokud zboží vzhledem ke své povaze nemůže být vráceno běžným způsobem kurýrem nebo prostřednictvím Paczkomatu InPost, bude muset spotřebitel také nést přímé náklady na vrácení zboží. Informace o odhadovaných nákladech budou spotřebiteli poskytnuty v popisu zboží v obchodě nebo během zadávání objednávky.
  8. V případě nutnosti vrácení prostředků z transakce provedené platební kartou, Prodávající provede vrácení na bankovní účet přiřazený k této platební kartě.

SEKCE 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ

  1. Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku v případě smluv:
    1. dodávka zboží, které může podléhat zkáze nebo rychle vyprší;
    2. dodání zapečetěného zboží, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není možné vrátit, a jehož obal byl po dodání otevřen;
    3. dodání zboží, které po dodání, vzhledem ke své povaze, zůstává nerozlučně spojeno s jinými věcmi;
    4. dodání zapečetěných zvukových nahrávek nebo zapečetěných video nahrávek nebo zapečetěných počítačových programů, jejichž obal byl otevřen po dodání;
    5. dodání novin, periodika nebo časopisu, s výjimkou smluv o předplatném na dodávání takových publikací;
    6. dodání zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výkyvech na finančním trhu, nad kterými Prodávající nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

KAPITOLA 9 REKLAMACE

I VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Prodávající žádá, aby byly reklamace zasílány na poštovní adresu nebo e-mailovou adresu uvedenou v odst. 2 Pravidel.
  2. Pokud byla na produkt poskytnuta dodatečná záruka, informace o ní a jejích podmínkách je k dispozici v obchodě.
  3. Reklamace týkající se fungování Obchodu je třeba hlásit elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v odst. 2 Pravidel.
  4. Pokud není v tomto bodě (v oblasti reklamací) stanoveno jinak, Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů – s výhradou odst. 11 odst. 3 Všeobecných podmínek.

II SPOTŘEBITELÉ

  1. ZBOŽÍ

    1. Prodávající odpovídá vůči Spotřebiteli za nesoulad zboží s smlouvou, který existuje v okamžiku dodání zboží a který se projeví během dvou let od tohoto okamžiku - s výhradou § 11 odst. 3 Pravidel a podmínek.
    2. V případě nesouladu zboží s smlouvou může spotřebitel – za podmínek stanovených v směrnici:
      1. požádat o výměnu;
      2. požadovat opravy.
    3. Kromě toho může Spotřebitel - na základě podmínek stanovených v Směrnici:
      1. předložit Prodávajícímu prohlášení vyjadřující rozhodnutí o odstoupení od smlouvy;
      2. žádat o snížení ceny
      v situaci, kdy:
      • Prodávající neprovedl opravu nebo výměnu, nebo v případech, kdy je to relevantní, neprovedl opravu nebo výměnu v souladu s článkem 14 odst. 2 a 3 směrnice, nebo prodávající odmítl uvést zboží do souladu v souladu s článkem 13 odst. 3 směrnice;
      • nesoulad nastává i přes to, že se Prodávající pokusil uvést zboží do souladu se smlouvou;
      • nesoulad má tak závažný charakter, že odůvodňuje okamžité snížení ceny nebo zrušení kupní smlouvy; nebo
      • Prodávající prohlásil nebo z okolností vyplývá, že nedodá zboží do stavu odpovídajícího smlouvě v přiměřené lhůtě nebo bez podstatných nepříjemností pro spotřebitele.
    4. "Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy na základě tohoto odstavce (týkajícího se zboží), pokud je nesoulad se smlouvou nevýznamný."
    5. V případě odstranění nesouladu zboží s smlouvou opravou nebo výměnou zboží by měl spotřebitel zboží poskytnout prodávajícímu. Prodávající vyzvedne vyměněné zboží na náklady prodávajícího.
    6. V případě vypovězení kupní smlouvy ze strany Spotřebitele je Spotřebitel povinen vrátit zboží Prodávajícímu bez zbytečného odkladu na náklady Prodávajícího na adresu ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko. Prodávající vrátí Spotřebiteli zaplacenou cenu za zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží nebo dodaných Spotřebitelem důkazů o vrácení zboží – s výhradou § 11 odst. 3 Pravidel.
    7. Prodávající vrátí Spotřebiteli částku z titulu využití práva na snížení ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od dne, kdy Spotřebitel oznámil Prodávajícímu nárok na snížení ceny – s výhradou bodu 11 odst. 3 Pravidel.
  2. POZASOUDNÍ MECHANISMUS REKLAMACE A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ

    1. V případě, že reklamace nepřinese očekávané výsledky, spotřebitel může využít mimo jiné.
      1. pomoc kompetentních Evropské spotřebitelské centrum EWG-Net. Centra poskytují spotřebitelům informace o jejich právech a pomáhají při řešení individuálních problémů spojených s přeshraničními transakcemi. Pomoc spotřebitelských center je ve výchozím nastavení bezplatná. Seznam spotřebitelských center příslušných pro každou zemi lze nalézt na adrese: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
      2. Online řešení sporů (ODR) vypracováno Evropskou komisí, dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Kromě toho jsou na území ČR k dispozici následující možnosti podpory:
      1. mediace vedené příslušným místně příslušným krajským inspektorem obchodu, k němuž je třeba směřovat žádost o provedení mediace. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů se nachází na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. pomoc příslušného místního stálého smírčího soudu působícího při Krajském inspektorátu obchodu, kde je třeba podat žádost o opětovné prozkoumání věci k smírčímu soudu. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. bezplatná pomoc městského nebo okresního zástupce spotřebitelů.

III ZAKUPUJÍCÍ NEBUDOUCÍ KONSUMENTY

  1. Aby se předešlo pochybnostem, Prodávající uvádí, že v případě reklamace se na odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu, který není Spotřebitelem, vztahuje odst. 12 odst.

KAPITOLA 10 OSOBNÍ ÚDAJE

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při používání Obchodu je Prodávající. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Prodávajícím – včetně dalších účelů a právních základů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů – jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodu – vzhledem k zásadě transparentnosti obsažené v Obecném nařízení o ochraně údajů Evropského parlamentu a Rady o ochraně údajů – „`GDPR".
  2. Cílem zpracování údajů Kupujícího Sprzedawcą, které Kupující poskytl v souvislosti s nákupy v Obchodě, je realizace objednávek. Základem zpracování osobních údajů v tomto případě je:
    • smlouva nebo opatření provedená na žádost Kupujícího za účelem uzavření smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR),
    • závazek prodávajícího vyplývající z právních předpisů týkajících se účetnictví (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR), a
    • právně odůvodněný zájem Prodávajícího, spočívající v zpracování údajů za účelem určení, vymáhání nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR).
  3. Poskytnutí údajů Kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné k uzavření smlouvy. Neposkytnutí těchto údajů znemožní uzavření smlouvy v Obchodě.
  4. Údaje Kupujícího poskytnuté v souvislosti s nákupy v Obchodě budou zpracovávány do:
    1. smlouva uzavřená mezi Kupujícím a Prodávajícím zaniká;
    2. přestane na Prodávajícím vážit právní povinnost, která ukládá Prodávajícímu povinnost zpracovávat údaje Kupujícího;
    3. přestane ze strany Kupujícího nebo Prodávajícího uplatňovat nároky související se smlouvou uzavřenou Obchodem;
    4. bude akceptován nesouhlas Kupujícího se zpracováním jeho osobních údajů – pokud byla právním základem zpracování oprávněný zájem Prodávajícího
    – v závislosti na tom, co se v daném případě uplatňuje a co se děje nejpozději.
  5. Kupující má právo požadovat:
    1. přístup k vašim osobním údajům,
    2. jejich oprava,
    3. jejich odstranění,
    4. omezení zpracování
    5. přenos dat k jinému správci
      a právo na:
    6. "podání v dogratism okamžiku nesouhlasu se zpracováním údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací Kupujícího – vůči zpracování osobních údajů týkajících se osoby, jejíž údaje se týkají, založeného na čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (tj. na právně odůvodněných zájmech realizovaných správcem)."
  6. Aby mohl Kupující uplatnit svá práva, měl by kontaktovat Prodávajícího pomocí údajů uvedených v odst. 2 Pravidel.
  7. Pokud Kupující zjistí, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost k předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

SEKCE 11 OMEZENÍ

  1. Je zakázáno, aby Kupující dodával obsah nezákonného charakteru.
  2. Každá objednávka učiněná v Obchodě vyžaduje uzavření samostatné smlouvy a samostatné akceptace Pravidel. Smlouva se uzavírá na dobu a za účelem realizace objednávky.
  3. Na každou smlouvu uzavřenou na základě Pravidel se vztahují ustanovení polského práva, ledaže by se vzdával nebo omezoval právo na ochranu, které náleží Spotřebiteli na základě bezpodmínečně závazných právních předpisů, které by se uplatnily, kdyby nebyl zvolen právní řád. V takových případech mají přednost ustanovení nejvýhodnější pro Spotřebitele.
  4. Smlouvy uzavírané prostřednictvím Obchodu se uzavírají v angličtině.
  5. Žádné z ustanovení tohoto Regulaminu neodnímá ani neomezuje jakýmkoli způsobem práva Spotřebitele stanovená právními předpisy.

KAPITOLA 12 USTANOVENÍ PLATNÁ PRO ZÁKUPCE, KTEŘÍ NEJSOU SPOTŘEBITELI

  1. "Žádnému jinému subjektu než Spotřebiteli nenáleží právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku, o kterém se hovoří v odst. 7 Pravidel."
  2. Veškerá odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu, který není Spotřebitelem, je v mezích právně povolených vyloučena.
  3. Veškeré spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím, který není Spotřebitelem, budou předloženy soudu příslušnému pro sídlo Prodávajícího.

PŘÍLOHA Č. 1. K NÁVODU

Níže je uveden vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy, který může (ale nemusí) spotřebitel využít.

Vzorec výplatního formuláře
(vyplňte a vraťte tento formulář pouze, pokud chcete odstoupit od smlouvy)

MICHAELSERGE BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko
e-mail: shop@michaelserge.com

- Já/My (*) ........................................... .......................... tímto informuji, že já/my (*) odstupuji od mé/naší (*) smlouvy o prodeji následujících věcí zboží (*)/o poskytnutí následující služby (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

- Objednáno dne(*)/přijato dne(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Jméno a příjmení spotřebitele(-ů):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Adresa spotřebitele(-ů):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Podpis spotřebitele(-ů)
(pouze pokud je tento formulář odesílán na papíře)

Data ............................................

(*) Nehodící se škrtněte.


Zákaznické recenze