Newsletter pravidla

OBSAH

Oddíl 1 Definice
Oddíl 2 Newsletter
Oddíl 3 Reklamace
Oddíl 4 Osobní údaje
Oddíl 5 Závěrečná ustanovení

ODDÍL 1 DEFINICE

spotřebitel – spotřebitel ve smyslu směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů, měnící směrnici Rady 93/13/EHS a směrnici 1999/44/ES Evropského parlamentu a Rady a zrušující směrnici Rady 85/577/EHS a směrnici 97/7/ES Evropského parlamentu a Rady.
Newsletter – bezplatně poskytovaná elektronická služba spočívající v přijímání předem objednaných zpráv týkajících se Obchodu, které jsou zasílány Poskytovatelem elektronicky. Obsahuje informace o nabídkách, slevách a novinkách v Obchodě.
Obchod – internetový obchod pod názvem michaelserge.com – internetový obchod pro muže provozovaný Poskytovatelem na adrese: https://michaelserge.com
Poskytovatel - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikatel provozující podnikatelskou činnost pod firmou BM ALBIN POPŁAWSKI, zapsaný v Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti vedeném ministrem odpovědným za hospodářství a vedení Centrálního registru a informací o podnikatelské činnosti, identifikační číslo DPH Evropské unie PL9261565906, č. REGON. 080219259, ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko.
Klient – každý subjekt využívající službu Newsletter.

ČÁST 2 ZPRAVODAJ

  1. Klient využívá službu Newsletter dobrovolně.
  2. K používání služby Newsletter je nezbytné mít zařízení s internetovým prohlížečem v nejnovější verzi, který podporuje JavaScript a soubory cookie, a také přístup k internetu, a aktivní e-mailový účet.
  3. E-maily v rámci této služby budou zasílány na e-mailovou adresu Klienta uvedenou při odběru Newsletteru.
  4. Aby došlo k uzavření Smlouvy a přihlášení se k Newsletteru, Klient v prvním kroku uvede svou e-mailovou adresu na určeném místě v Obchodě za účelem přijímání zpráv Newsletteru. V okamžiku přihlášení k Newsletteru je uzavřena smlouva o poskytování služeb a Poskytovatel začne poskytovat službu pro Klienta, s výhradou odst. 5.
  5. Aby bylo možné správně poskytovat službu Newsletter, je Klient povinen uvést správnou e-mailovou adresu.
  6. V e-mailové korespondenci se objeví informace o zrušení odběru Newsletteru a odkaz na zrušení odběru.
  7. Klient může kdykoli bez udání důvodu a bez nákladů odstoupit od předplatného Newsletteru, a to využitím možnosti uvedené v odst. 6 nebo zasláním e-mailu na adresu elektronické pošty Poskytovatele: shop@michaelserge.com.
  8. Kliknutí na odkaz pro zrušení odběru nebo zaslání e-mailu s žádostí o zrušení odběru povede k okamžitému ukončení smlouvy o poskytování této služby.

KAPITOLA 3 REKLAMACE

  1. Reklamace týkající se Newsletteru je třeba zasílat na e-mailovou adresu: shop@michaelserge.com.
  2. Poskytovatel se k reklamaci vyjádří do 14 dnů od jejího obdržení.

    POZASOUDNÍ MECHANISMUS REKLAMACE A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ
  3. V případě, že reklamace nepřinese očekávané výsledky, spotřebitel může využít mimo jiné.
    1. pomoc kompetentních Evropské spotřebitelské centrum EWG-Net. Centra poskytují spotřebitelům informace o jejich právech a pomáhají při řešení individuálních problémů spojených s přeshraničními transakcemi. Pomoc spotřebitelských center je ve výchozím nastavení bezplatná.
      Seznam spotřebitelských center příslušných pro každou zemi naleznete na adrese: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
    2. Online řešení sporů (ODR) vypracováno Evropskou komisí, dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Kromě toho jsou na území ČR k dispozici následující možnosti podpory:
    1. mediace vedené příslušným místně příslušným krajským inspektorem obchodu, k němuž je třeba směřovat žádost o provedení mediace. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomoc příslušného místního stálého smírčího soudu působícího při Krajském inspektorátu obchodu, kde je třeba podat žádost o opětovné prozkoumání věci k smírčímu soudu. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezplatná pomoc městského nebo okresního zástupce spotřebitelů.

KAPITOLA 4 OSOBNÍ ÚDAJE

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých Klientem v souvislosti s odběrem Newsletteru je Poskytovatel služeb. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a právních základů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů – jsou uvedeny v dostupné v Obchodě Politice ochrany soukromí – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecném nařízení o ochraně údajů Evropského parlamentu a Rady o ochraně údajů – „`GDPR".
  2. Údaje Klienta jsou zpracovávány za účelem zasílání Newsletteru. Základem zpracování osobních údajů v takovém případě je smlouva o poskytování služeb nebo jednání prováděná na žádost Klienta směřující k uzavření takové smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR) a právně odůvodněný zájem Poskytovatele, spočívající ve zpracování údajů za účelem určení, vymáhání nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR).
  3. Poskytnutí údajů Klientem je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro poskytování služby Newsletter. Neposkytnutí údajů znamená, že Poskytovatel nebude schopen tuto službu poskytovat.
  4. Údaje klienta budou zpracovávány do:
    1. Klient se odhlásí z Newsletteru;
    2. zastavení možnosti uplatnění nároků ze strany Klienta nebo Poskytovatele služeb souvisejících s Newsletterem;
    3. bude přijato námitka Klienta proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, že základem zpracování byl oprávněný zájem Poskytovatele služeb
    – v závislosti na tom, co se v daném případě uplatňuje a co se děje nejpozději.
  5. Klient má právo požadovat:
    1. přístup k vašim osobním údajům,
    2. jejich oprava,
    3. jejich odstranění,
    4. omezení zpracování
    5. přenos dat k jinému správci
      a právo na:
    6. "podání v dogratism momente nesouhlasu se zpracováním údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací Klienta – vůči zpracování osobních údajů týkajících se osoby, jejíž údaje se týkají, založeného na čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (tj. na právně odůvodněných zájmech realizovaných správcem)."
  6. Aby mohl uplatnit svá práva, měl by se Klient obrátit na Poskytovatele.
  7. Pokud klient uzná, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost k předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

SEKCE 5 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto Regulaminu pouze z vážných důvodů. Vážným důvodem se rozumí nezbytná změna Regulaminu způsobená modernizací služby Newsletter nebo změnou právních předpisů, které se vztahují na službu Poskytovatele.
  2. Informace o plánovaných změnách Pravidel bude zaslána na e-mailovou adresu Klienta uvedenou při přihlášení k Newsletteru nejméně 7 dní před vstupem změn v platnost.
  3. Pokud Klient nevyjádří nesouhlas s plánovanou změnou, očekává její vstup v platnost, považuje se za její přijetí.
  4. Pokud Klient nepřijme plánované změny, měl by zaslat oznámení o této skutečnosti na e-mailovou adresu Poskytovatele: shop@michaelserge.com. To způsobí ukončení smlouvy o poskytování služeb dnem nabytí účinnosti plánovaných změn.
  5. Je zakázáno, aby Klient dodával obsah nezákonného charakteru.
  6. Smlouva o poskytování služby Newsletter se uzavírá v angličtině.
  7. Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatelem a Klientem, který není Spotřebitelem, budou předloženy soudu příslušnému pro sídlo Poskytovatele.

Zákaznické recenze