Newsletter pravidla
OBSAH
Oddíl 1 Definice
Oddíl 2 Newsletter
Oddíl 3 Reklamace
Oddíl 4 Osobní údaje
Oddíl 5 Závěrečná ustanovení
ODDÍL 1 DEFINICE
spotřebitel – spotřebitel ve smyslu směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů, měnící směrnici Rady 93/13/EHS a směrnici 1999/44/ES Evropského parlamentu a Rady a zrušující směrnici Rady 85/577/EHS a směrnici 97/7/ES Evropského parlamentu a Rady.
Newsletter – bezplatně poskytovaná elektronická služba spočívající v přijímání předem objednaných zpráv týkajících se Obchodu, které jsou zasílány Poskytovatelem elektronicky. Obsahuje informace o nabídkách, slevách a novinkách v Obchodě.
Obchod – internetový obchod pod názvem michaelserge.com – internetový obchod pro muže provozovaný Poskytovatelem na adrese: https://michaelserge.com
Poskytovatel - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikatel provozující podnikatelskou činnost pod firmou BM ALBIN POPŁAWSKI, zapsaný v Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti vedeném ministrem odpovědným za hospodářství a vedení Centrálního registru a informací o podnikatelské činnosti, identifikační číslo DPH Evropské unie PL9261565906, č. REGON. 080219259, ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko.
Klient – každý subjekt využívající službu Newsletter.
ČÁST 2 ZPRAVODAJ
- Klient využívá službu Newsletter dobrovolně.
- K používání služby Newsletter je nezbytné mít zařízení s internetovým prohlížečem v nejnovější verzi, který podporuje JavaScript a soubory cookie, a také přístup k internetu, a aktivní e-mailový účet.
- E-maily v rámci této služby budou zasílány na e-mailovou adresu Klienta uvedenou při odběru Newsletteru.
- Aby došlo k uzavření Smlouvy a přihlášení se k Newsletteru, Klient v prvním kroku uvede svou e-mailovou adresu na určeném místě v Obchodě za účelem přijímání zpráv Newsletteru. V okamžiku přihlášení k Newsletteru je uzavřena smlouva o poskytování služeb a Poskytovatel začne poskytovat službu pro Klienta, s výhradou odst. 5.
- Aby bylo možné správně poskytovat službu Newsletter, je Klient povinen uvést správnou e-mailovou adresu.
- V e-mailové korespondenci se objeví informace o zrušení odběru Newsletteru a odkaz na zrušení odběru.
- Klient může kdykoli bez udání důvodu a bez nákladů odstoupit od předplatného Newsletteru, a to využitím možnosti uvedené v odst. 6 nebo zasláním e-mailu na adresu elektronické pošty Poskytovatele: shop@michaelserge.com.
- Kliknutí na odkaz pro zrušení odběru nebo zaslání e-mailu s žádostí o zrušení odběru povede k okamžitému ukončení smlouvy o poskytování této služby.
KAPITOLA 3 REKLAMACE
- Reklamace týkající se Newsletteru je třeba zasílat na e-mailovou adresu: shop@michaelserge.com.
- Poskytovatel se k reklamaci vyjádří do 14 dnů od jejího obdržení.
POZASOUDNÍ MECHANISMUS REKLAMACE A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ - V případě, že reklamace nepřinese očekávané výsledky, spotřebitel může využít mimo jiné.
- pomoc kompetentních Evropské spotřebitelské centrum EWG-Net. Centra poskytují spotřebitelům informace o jejich právech a pomáhají při řešení individuálních problémů spojených s přeshraničními transakcemi. Pomoc spotřebitelských center je ve výchozím nastavení bezplatná.
Seznam spotřebitelských center příslušných pro každou zemi naleznete na adrese: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/; - Online řešení sporů (ODR) vypracováno Evropskou komisí, dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
- pomoc kompetentních Evropské spotřebitelské centrum EWG-Net. Centra poskytují spotřebitelům informace o jejich právech a pomáhají při řešení individuálních problémů spojených s přeshraničními transakcemi. Pomoc spotřebitelských center je ve výchozím nastavení bezplatná.
- Kromě toho jsou na území ČR k dispozici následující možnosti podpory:
- mediace vedené příslušným místně příslušným krajským inspektorem obchodu, k němuž je třeba směřovat žádost o provedení mediace. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomoc příslušného místního stálého smírčího soudu působícího při Krajském inspektorátu obchodu, kde je třeba podat žádost o opětovné prozkoumání věci k smírčímu soudu. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezplatná pomoc městského nebo okresního zástupce spotřebitelů.
KAPITOLA 4 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých Klientem v souvislosti s odběrem Newsletteru je Poskytovatel služeb. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a právních základů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů – jsou uvedeny v dostupné v Obchodě Politice ochrany soukromí – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecném nařízení o ochraně údajů Evropského parlamentu a Rady o ochraně údajů – „`GDPR".
- Údaje Klienta jsou zpracovávány za účelem zasílání Newsletteru. Základem zpracování osobních údajů v takovém případě je smlouva o poskytování služeb nebo jednání prováděná na žádost Klienta směřující k uzavření takové smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR) a právně odůvodněný zájem Poskytovatele, spočívající ve zpracování údajů za účelem určení, vymáhání nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR).
- Poskytnutí údajů Klientem je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro poskytování služby Newsletter. Neposkytnutí údajů znamená, že Poskytovatel nebude schopen tuto službu poskytovat.
- Údaje klienta budou zpracovávány do:
- Klient se odhlásí z Newsletteru;
- zastavení možnosti uplatnění nároků ze strany Klienta nebo Poskytovatele služeb souvisejících s Newsletterem;
- bude přijato námitka Klienta proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, že základem zpracování byl oprávněný zájem Poskytovatele služeb
- Klient má právo požadovat:
- přístup k vašim osobním údajům,
- jejich oprava,
- jejich odstranění,
- omezení zpracování
- přenos dat k jinému správci
a právo na: - "podání v dogratism momente nesouhlasu se zpracováním údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací Klienta – vůči zpracování osobních údajů týkajících se osoby, jejíž údaje se týkají, založeného na čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (tj. na právně odůvodněných zájmech realizovaných správcem)."
- Aby mohl uplatnit svá práva, měl by se Klient obrátit na Poskytovatele.
- Pokud klient uzná, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost k předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
SEKCE 5 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto Regulaminu pouze z vážných důvodů. Vážným důvodem se rozumí nezbytná změna Regulaminu způsobená modernizací služby Newsletter nebo změnou právních předpisů, které se vztahují na službu Poskytovatele.
- Informace o plánovaných změnách Pravidel bude zaslána na e-mailovou adresu Klienta uvedenou při přihlášení k Newsletteru nejméně 7 dní před vstupem změn v platnost.
- Pokud Klient nevyjádří nesouhlas s plánovanou změnou, očekává její vstup v platnost, považuje se za její přijetí.
- Pokud Klient nepřijme plánované změny, měl by zaslat oznámení o této skutečnosti na e-mailovou adresu Poskytovatele: shop@michaelserge.com. To způsobí ukončení smlouvy o poskytování služeb dnem nabytí účinnosti plánovaných změn.
- Je zakázáno, aby Klient dodával obsah nezákonného charakteru.
- Smlouva o poskytování služby Newsletter se uzavírá v angličtině.
- Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatelem a Klientem, který není Spotřebitelem, budou předloženy soudu příslušnému pro sídlo Poskytovatele.
Nejprodávanější
Lokomotiva z železa „Retro Express” – dekorace, model, ručně vyrobená s možností gravírování
Sekstant Premium s kompasem Antický - možnost personalizace gravírováním
Mjölnir Thora "Chief" - Ručně Vyrobený Řemeslný Kladivo, personalizace gravírováním na dárek
"Vlkodlačí Strážce" - Ručně vyřezávaná hůl na chození, dřevěná, možnost personalizace gravírováním