Podmínky používání newsletteru

michaelserge.com - internetový obchod pro muže

SEZNAM OBSAHU
Oddíl 1 Definice
Oddíl 2 Newsletter
Oddíl 3 Stížností
Oddíl 4 Osobní data
Oddíl 5 Závěrečná ustanovení

Oddíl 1 DEFINICE

Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů, kterou se mění směrnice Rady 93/13/EHS a směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES Rady ao zrušení směrnice Rady 85/577/EHS a směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES.
Newsletter – bezplatná služba poskytovaná elektronicky, která umožňuje zákazníkovi přijímat již dříve objednané novinky týkající se obchodu zasílané poskytovatelem služeb elektronickými prostředky. Obsahuje informace o nabídkách, slevách a nových produktech v obchodě.
Obchod – internetový obchod pod názvem michaelserge.com – internetový obchod pro muže provozovaný Poskytovatelem služeb pod následující adresou: https://michaelserge.com
Poskytovatel služeb - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikatel podnikající pod obchodním jménem BM ALBIN POPŁAWSKI, zapsán do Centrálního registru a údajů o podnikatelské činnosti vedené ministrem příslušným pro ekonomiku a vedení Centrálního registru a informací o podnikatelské činnosti, DPH Evropské unie Identifikační číslo PL9261565906, REGON no. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Polsko.
Zákazník – jakýkoli subjekt využívající službu Newsletter.

Sekce 2 NEWSLETTER

  1. Zákazník využívá službu Newsletter dobrovolně.
  2. Pro využívání služby Newsletter je nutné zařízení s nejnovější verzí webového prohlížeče podporující JavaScript a soubory cookie a s přístupem na internet a také aktivní e-mailový účet.
  3. E-maily v rámci této služby budou Zákazníkovi zasílány na e-mailovou adresu uvedenou při odběru Newsletteru.
  4. Za účelem uzavření Smlouvy a přihlášení k odběru Newsletteru zadá Zákazník v prvním kroku svou e-mailovou adresu na určené místo v Obchodě za účelem zasílání zpráv Newsletteru. Přihlášením k odběru Newsletteru je uzavřena servisní smlouva a Poskytovatel služby zahájí poskytování služby Zákazníkovi s výhradou odstavce 5.
  5. Pro řádné poskytování služby Newsletter je Zákazník povinen uvést správnou e-mailovou adresu.
  6. Informace o zrušení odběru Newsletteru a odkaz pro odhlášení se objeví v e-mailové korespondenci.
  7. Zákazník může požádat o zrušení svého odběru Newsletteru kdykoli bez udání důvodu as vynaložením jakýchkoliv nákladů pomocí možnosti uvedené v odst. 6 nebo zasláním e-mailu na e-mailovou adresu poskytovatele služeb: shop@michaelserge.com.
  8. Kliknutím na odhlašovací odkaz nebo odesláním e-mailu s žádostí o zrušení odběru dojde k okamžitému ukončení smlouvy o poskytování této služby.

Oddíl 3 STÍŽNOSTI

  1. Stížnosti týkající se Newsletteru zasílejte na následující e-mailovou adresu: shop@michaelserge.com.
  2. Poskytovatel služeb odpoví na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení.

    MECHANISMUS MIMOSOUDNÍ STÍŽNOSTI A NÁPRAVY
  3. V případě, že reklamační řízení nepřinese očekávané výsledky, může Spotřebitel využít mj.
    1. pomoc kompetentních Evropské spotřebitelské centrum sítě EEC-Net. Centra poskytují spotřebitelům informace o jejich právech a pomáhají při řešení jednotlivých problémů s přeshraničními transakcemi. Asistence Spotřebitelských center je standardně bezplatná.
      Seznam spotřebitelských center příslušných pro jednotlivé země lze nalézt na: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Online řešení sporů (ODR) vyvinutý Evropskou komisí, dostupný na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Kromě toho jsou v Polské republice k dispozici následující možnosti podpory:
    1. mediace vedená místně příslušným krajským obchodním inspektorem, kterému je třeba směřovat žádost o mediaci. Řízení je standardně bezplatné. Seznam inspektorátů lze nalézt na: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. asistenci místně příslušného stálého spotřebitelského rozhodčího soudu působícího u krajského obchodního inspektora, kde je třeba podat žádost o přezkum u rozhodčího soudu. Řízení je standardně bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na následující adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezplatná pomoc obecního nebo okresního advokáta spotřebitelů.

Oddíl 4 OSOBNÍ ÚDAJE

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých Zákazníkem v souvislosti s přihlášením k odběru Newsletteru je Poskytovatel služeb. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i o příjemcích údajů – naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecné nařízení Evropského parlamentu a Rady o ochraně údajů – „GDPR".
  2. Údaje Zákazníka jsou zpracovávány za účelem zasílání Newsletteru. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služeb nebo činnosti uskutečněné na žádost Zákazníka směřující k uzavření takové smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR), jakož i oprávněný zájem Poskytovatel služeb spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, uplatnění nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
  3. Poskytnutí údajů Zákazníkem je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro poskytování služby Newsletter. Neposkytnutí údajů znamená, že Poskytovatel služby nebude schopen takovou službu poskytnout.
  4. Údaje zákazníka budou zpracovávány do:
    1. zákazník se odhlásí z newsletteru;
    2. Zákazník nebo Poskytovatel služeb přestane být schopen uplatňovat nároky související s Newsletterem;
    3. námitka zákazníka proti zpracování jeho osobních údajů je akceptována – pokud bylo zpracování založeno na oprávněném zájmu poskytovatele služeb
    – podle toho, co je v daném případě použitelné a co se děje nejpozději.
  5. Zákazník má právo požadovat:
    1. přístup k jejich osobním údajům,
    2. jejich náprava,
    3. jejich vymazání,
    4. omezení zpracování,
    5. předání údajů jinému správci
      a právo na:
    6. kdykoli vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů týkajících se konkrétní situace Zákazníka – proti zpracování osobních údajů týkajících se subjektu údajů, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR (tj. na základě sledovaných oprávněných zájmů ovladačem).
  6. Za účelem uplatnění svých práv by měl Zákazník kontaktovat Poskytovatele služby.
  7. V případě, že se Zákazník domnívá, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Oddíl 5 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky pouze ze závažných důvodů. Podstatným důvodem se rozumí nutná změna Podmínek z důvodu: modernizace služby Newsletter nebo úpravy ustanovení právních předpisů vztahujících se na službu Poskytovatele služby.
  2. Informace o plánovaných změnách Podmínek budou Zákazníkovi zaslány na e-mailovou adresu uvedenou při přihlášení k odběru Newsletteru nejméně 7 dní před nabytím účinnosti změn.
  3. Pokud Zákazník nevznese námitky proti plánované změně do doby jejího vstupu v platnost, má se za to, že ji přijal.
  4. Neakceptuje-li Zákazník plánované změny, měl by zaslat oznámení o této skutečnosti na e-mailovou adresu Poskytovatele služby: shop@michaelserge.com. To bude mít za následek ukončení servisní smlouvy k datu, kdy plánované změny vstoupí v platnost.
  5. Zákazníkovi je zakázáno poskytovat obsah nezákonné povahy.
  6. Smlouva o poskytování služeb Newsletteru se uzavírá v anglickém jazyce.
  7. Případný spor vzniklý mezi Poskytovatelem služby a Zákazníkem, který není Spotřebitelem, bude předložen soudu příslušnému podle sídla Poskytovatele služby.