Vážení zákazníci,

V naší prodejně, ceníme si Vaší naprosté spokojenosti s Vašimi nákupy. Chápeme, že někdy produkt nemusí splňovat vaše očekávání, může být vadný nebo jednoduše změníte názor. Proto nabízíme snadný a pohodlný proces vrácení, jakož i možnost produkt reklamovat.

Jak provést návrat?

Pokud chcete vrátit produkt, máte čas do 30 dnů ode dne převzetí balíku. Chcete-li zahájit proces vrácení, jednoduše kontaktujte nás přes CHAT, pošlete email. Jakmile obdržíme vaši žádost, zajistíme bezplatnou kurýrní službu pro vyzvednutí produktu na vámi uvedené adrese. 

Pokud zjistíte, že výrobek je vadný nebo neodpovídá popisu, máte právo na reklamaci. Chcete-li tak učinit, kontaktujte nás e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, popište problém a přiložte fotografie produktu (pokud je to možné). Jakmile vaši stížnost obdržíme, neprodleně ji posoudíme a informujeme vás o dalším postupu.

Kdy obdržíte náhradu?

Garantujeme, že vrácení peněz za vrácený produkt bude vystaveno maximálně do 7 dnů od okamžiku, kdy se produkt dostane do našeho skladu. V případě uznané reklamace nabízíme opravu, výměnu za nový výrobek nebo vrácení peněz dle vašeho přání. Peníze budou vráceny stejnou platební metodou, která byla použita při platbě za objednávku. Doufáme, že díky naší flexibilní politice vracení zboží a efektivnímu reklamačnímu procesu bude vaše nakupování u nás ještě pohodlnější a bezpečnější.

Pamatujte, že jsme tu, abychom vám pomohli a odpověděli na všechny vaše otázky.